(0)

dagen då jag inte är gravid

Ytterligare besök på sjukhuset idag. Nu är det i alla fall bekräftat att jag INTE är gravid. I alla fall inte på ett normalt sett. Det kan vara ett utomkvedshavandeskap men i så fall ska det fixas på måndag. Cellgifts-injektion. Låter väl mumsigt ?

Två tydligt positiva test i förra veckan, efter misstanke om graviditet när mensen var sen. Vissa symptom som tydde på att det skulle vara positivt.

I helgen, mindre blödningar och ganska ont på ena sidan magen.

Idag. Inte gravid.

Just nu är jag bitter. Jag gråter och struntar i det om vartannat. Jag känner agg mot barn, mammor och gravida. Varför kunde inte jag också få tillhöra den skaran av människor? Men det kommer gå över. Jag ska tillåta mig själv att deppa idag och imorrn får det vara bra igen. Jag vill inte ha medlidande. Jag behöver inte spela offer och tycka synd om mig själv för alltid p.g.a det här.

Men just idag är jag ledsen.

2010-02-04 @ 12:56:07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.