(3)

Dagens uppdatering

Jag och make sitter och kikar på "häxorna i eastwick". Speciell film. Ganska bra. :) Jack Nicholson, Cher, Michelle Pfieffer och Susan Sarandon i något yngre upplagor. Klassad som skräck-komedi. Det vet jag inte om jag håller med om. Fast hur jag skulle klassa den vet jag inte heller...

Jag sitter dessutom med revaxör i båda öronen. Tänkte försöka förhindra att jag får en sån där supervaxpropp i örat som jag hade i december. Jag var döv på ena örat i flera dagar. Inte kul. Så vax; be gone !

Imorrn är det alla hjärtans dag... vilket betyder att idag är det 12 år sen mormor dog. Jag saknar henne.
[ok, tekniskt sett är det redan alla hjärtans dag, men jag har inte lagt mig än så det räknas inte.]




~update... några minuter senare:

Kollade just på statistiken för min blogg. Något mycket märkligt hände den 8/2. Jag har 47 sidvisningar. 47 ! på 6 besökare...

Någon som blev lite tillfällig stalker ? Någon som vill ge sig till känna ? Någon som tyckte det var en kul idé att kolla på min blogg 40 ggr på en och samma dag ?

jag är konfunderad...och nyfiken :) ~



2010-02-14 @ 01:15:59

Postat av: lisa

ja kan ha kollat många men inte så mye de vet ja hihiih

16:05:57 den 2010-02-14

Postat av: Håkan

Det var nog jag som bidrog till det. En sökning på "lyrfågelskolan 9F" på google gjorde att man ramlade rakt in här :)

11:40:42 den 2010-02-16

Postat av: Maria

Jaha... se där. Det fanns en förklaring :)

11:43:46 den 2010-02-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.