(1)

in a not to distant future

Nu får jag styra upp det här. 

1~ Be Sofie snällt att hjälpa mig att fixa snygg header till bloggen. (får muta med nachokryddade popcorn om det behövs)
2~ Fixa liten presentation. (Ifall någon ny besökare ramlar in här)
3~ Kategorisera inlägg (inte för att det känns som att det fyller någon större funktion, men för att det blir prydligare då)


Men just nu blir det till att dricka upp min Lemsip och sedan sova. Det verkar som jag startat en tradition att starta varje termin med en förkylning. Be gone evil cold. BE GONE !!!!!

2010-01-05 @ 00:17:05

Postat av: Sofie

Tala om för mig om du hittar nachokryddan någon annanstans än på bion så hjälper jag dig gärna :D Det är ju det jag tycker är roligt! :D

05:38:07 den 2010-01-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.