(0)

ibland drabbas jag också av en form av storhetsvansinne.

Den sista tiden har jag kännt mig lite... vassare på något sätt. Lite mer misstänksam mot alla. Lite mer skeptisk till vad folk säger till mig. Och det började med vissa människor men har nu spritt sig till att jag i mitt huvud ifrågasätter allt jag får höra och värderar om jag tror att det är sant eller inte.

Det låter nog värre än vad det är, för jag tycker fortfarande om mina vänner och vill fortfarande umgås och prata och dricka kaffe och så precis som vanligt :)

Men jag blir lite trött när vissa historier inte går ihop...

2010-06-04 @ 11:30:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.