(0)

Höststorm och tentaplugg

Utanför blåser det som bara den. Det är dagar som denna då man vill sitta inne och mysa. Filt och bra bok och varm choklad. Det är grått och mulet och regnet hänger i luften, men det gör inte så mycket, jag ska bara sitta inne ändå. 
Min dag idag är fylld med tentaplugg och det är mindre kul. Men snart är tentan över.

Snart är året över.

Snart är terminen över.

Snart är graviditeten över.

:)

Jag hoppas också att det relativt bra humör jag är på idag håller i sig. Jag tycker inte om att vara ledsen, men jag vet ju att det alltid blir så runt den här tiden på året. Jag kan leva med det.

2010-11-03 @ 12:33:39


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.