(0)

En snabb gravidfundering

Trots att jag inte gillar att siffrorna på vågen ökar (men ja, jag vet att det ska vara så när man är gravid :P ) så är jag ändå rätt nöjd med att jag än så länge bara gått upp 8 kg. Och all vikten sitter på magen och brösten. Jag har visserligen unnat mig en del skräpmat (vi skyller på bebisen, det är den som vill ha onyttigheterna...) men kan fortfarande ha många av mina kläder jag hade innan jag blev gravid, även om vissa tröjor blivit aningens kortare. Det känns som en bra grund för att lyckas gå ner gravidkilona sedan :D
Beach 2011 here we come...

2010-11-01 @ 00:34:23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.