(0)

Och så vill jag gråta igen

Jag saknar min kropp. Jag saknar min vikt. Jag vill vara smal. Jag hittade just en bild på mig själv från 2007. Jag minns att jag tyckte att bilden var "sådär" för jag såg lite knubbig ut på den. KNUBBIG !!!!



KNUBBIG !!?!??!?!?!
Jag måste ju seriöst varit dum i hela huvudet ? TÄNK om jag kunde få se ut så igen. Tänk om jag kunde få se ut så redan nästa år. Helvete vad jag har mycket jobb framför mig.

Nu vill jag gråta en hel massa. Men jag går och städar istället.


[edit: Och så saknar jag mitt hååååår.... Fan, jag var ju snygg. Vad i helvete hände ? Fan, jävla skit :( ]

2010-10-26 @ 10:13:12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.