(1)

Sannamarken och gravidjeans

Idag har vi faktiskt kommit ut och gjort något. wooooow. :D
Begav oss tillsammans med Sofie ut till fjugesta och gick på sannamarken. Det var mysigt fast trångt men vi åt jättestora langos *wohoo* och jag fick köpt årets första julklapp. Planering minsann.
Dessutom mötte jag upp Kristina och fick betalt kycklingen som jag beställt. Så på fredag ska den hämtas och då får vi frysen full med kyckling. Om nom nom.

Sedan åkte vi hem till Sofie och drack lite kaffe. Vad annars? Och medans David var på terapi så tog jag med mig Sofie ut till Marieberg och köpte gravidjeans. Hade egentligen en rabattkupong på Kappahl, men de säljer inte mammakläder :( *morr* Men hittade ett par på H&M som kostade 199:- och det tyckte jag var mycket överkomligt :)

Nu ska jag strax fixa lite mat och ikväll är det säsongspremiär för Desperate housewives !!! *whiiiii*

Imorrn är det skola och jag har inte pluggat :P Men ja ja, det blir nog bra ändå...

2010-10-05 @ 18:53:53

Postat av: izzy

tack =) hur mår ni då ? hur långt har du kommit ?

09:33:21 den 2010-10-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.