(0)

something's stirring.

Idag känns som en dag när något rör sig. Det är läskig kuslig känsla som antagligen inte är ett dugg förankrad i verkligenheten. Möjligtvis kan den vara förankrad i någon potentiellt läskig dröm jag hade när jag sov bort större delen av eftermiddagen. Men till mitt försvar så vara jag trött. ehm.. om nu någon trodde något annat ?

Jag har i flera dagar gått och stört mig på saker. Massa saker... Till exempel kan jag säga att jag väldigt mycket stör mig på folk som försöker vara coola på facebook och blanda in engelska i sina statusuppdateringar eller kommentarer utan att kunna stava. Ofta har dessa personer även problem att stava på svenska, men det känns så mycket värre när man läser de gravt felstavade (och då ofta med syftningsfel) engelska kommentarerna. Fnys.

Hej jag heter Maria, jag är språksnobb :P

2010-10-04 @ 20:01:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.