(0)

Tömd energireserv

Nu är det strax läggdags för mig. Jag känner mig så trött så trött. Tom nästan. Imorrn är det skola igen. Tidigt. :/

Idag har jag inte alls kännt mig på topp. Jag har varit rätt så oengagerad och slö i huvudet liksom. Men jag har försökt att hålla uppe humöret och jag tror att jag lyckats. Sofie var här en sväng efter jobbet och ventilerade lite, det får hon så gärna men jag känner att jag inte har så mycket att ge för tillfället. Jag skulle behöva ladda mina batterier lite så att jag kan komma tillbaka med kraft och känna att jag har något att erbjuda. Vi kan ju hoppas att helgen erbjuder lite uppladdning.

Ibland tror jag att jag ger så mycket till alla andra att jag liksom glömmer att spara lite kraft åt mig själv. Jag behöver orka med skolan, både fysiskt och psykiskt, men jag tenderar att lägga mer fokus på att vara snäll mot mina vänner. Men det är väl något som jag måste jobba på. Jag vet inte om jag vet hur man är både snäll, generös, omtänksam och självisk samtidigt. Eller så överanalyserar jag bara. Fast varför skulle jag inte kunna få överanalysera mig själv och mina tankar ibland ? Jag hjälper ju så ofta andra att (över)analysera.

Nu dansas det jigg i magen igen. Haha.

Dags att dra ner den imaginära rullgardinen och stänga ner för natten... zzZzZzZzzzzZzZZ

2010-10-21 @ 00:20:04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.