(0)

Förfärliga morgon !

Jag sover inte alls bra längre. Jag vaknar flera gånger på natten. I natt vaknade jag och hade ont. Jag tror dock inte att det ska vara någon fara då det är sidan som gör ont och såvitt jag förstår så kan ligamenten runt livmodern göra ont när de sträcks och tänjs. Men usch ändå.

Idag ska vi ha seminarie i skolan. Jag är inte det minsta taggad. Alls. Jag vill inte. Men snart är det i alla fall helg och då får jag slappna av och inte tänka på plugg. Förhoppningsvis blir vädret ok så att man kanske kan ta en skogspromenad eller liknande. Det hade varit mysigt.

Nej, nu får jag väl gå och rota fram något som kan liknas vid frukost antar jag. Jag är inte egentligen hungrig. Inte alls faktiskt, men jag känner mig däremot arg, och det brukar vara ett bra tecken på att det är dags att äta.

2010-09-17 @ 08:57:08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.