(0)

Varken det ena eller det andra ?

Jag börjar känna mig lite trött på att sitta fast i en gravidlimbo. Jag kan inte dricka men kan och vill fortfarande umgås och vara social. Jag känner mig inte sugen på att gå på krogen, men har inget emot att ha några kompisar här som tar några öl och umgås. Men när man sitter som ensam nykter blir det ganska ensamt. David och Ek pratar gamla minnen och jag sitter här och försöker hänga med. Skulle kunna lägga mig, men har lovat att köra in dem till krogen. Jag tycker att det är kul att Ek är här och det är kul att David har någon att umgås med, men jag sitter i limbo.

Jag ser fram emot att bebis kommer ut så att mitt liv kan ändras och jag inte hamnar i dessa situationerna mer. När vi inte KAN ha folk över som dricker öl. Utan att umgänget då kommer ta en annan form. Då kanske jag inte behöver känna mig så ensam.

2010-09-04 @ 22:35:12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.