(2)

error 404. mind not found

jag skulle vilja skriva ett inlägg om hur sjukt jävla jobbig den här dagen har varit. om hur besöken hos försäkringskassan och socialen blev mer eller mindre katastrof. om hur jag nu är avskräckt från att någonsin ge mig ut med en bebis igen. om hur dålig jag känner mig som både mamma och fru. men what's the point ? what's the fucking point ? jag har nått min gräns. david har nått sin gräns. det finns inte längre någon poäng med något. nu lever vi för theo, och för theo endast. han är både en börda och min räddning. på torsdag åker jag till trollhättan och antingen så kommer jag hem med förnyat hopp, eller så gör jag det inte. just nu kämpar jag mot tårarna och ångesten och rädslan. livet har sällan varit så skrämmande som det är just nu.

2011-02-22 @ 13:48:33

Postat av: lisa

Kan bara skänka dig styrka ...

O massa av de kram krmakmra

18:33:10 den 2011-02-22

Postat av: Marie Krantz

Hej! Det är hemskt som ni har det. Att det ska behöva vara så. Livet är hårt. Jag är glad att ni har den lille, för ni behöver något helt annat att tänka på och koncentrera er på. Kram!

22:39:05 den 2011-02-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.