(1)

Tidiga morgonfunderingar

Eftersom min son bestämde sig för att jag bara skulle få tre timmars sömn i natt så sitter jag nu här med rödsprängda ögon och mycket tankar som snurrar i huvudet. Sonen sover skönt i famnen på mig och nåde mig om jag försöker lägga honom någon annanstans.

13 dagar gammal är han nu och redan mycket bestämd. Det har bara gått 13 dagar sedan förlossningen men det känns som en hel evighet !

Den 27/1. Ett datum som fått flera betydelser.

Den 27/1-2010 plussade jag för första gången. En graviditet som var planerad och efterlängtad men som slutade som ett utomkveds.

Den 27/1-2011 födde jag fram min son. Efter en ny hel graviditet (och lite till) fick vi äntligen vårt barn.

Jag tror till och med att klockslaget nästan stämmer...



Känns ju nästan förutbestämt ? Eller är jag bara trött ? Nu behöver jag lite kaffe...

2011-02-09 @ 07:36:10

Postat av: Sandra & Maya

Hej!

Ett tips från oss så att du får lite mer vila (om du inte alla redan gör som mitt råd>). Ligg o amma i sängen, så kan du vila/sova samtidigt. Så gör jag ofta o under hela nätterna. Maya vill också ligga tätt o med fötterna mot min mage o med tutten som kudde haha, så då är det perfekt att låta henne amma när hon vill. Sedan byter jag sida 1 gång per natt så att det andra bröstet inte exploderar:). Jag hoppas att mitt simpla råd är till ngn hjälp.



Kram på er alla:)

09:55:14 den 2011-02-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.