(0)

Varmt varmt varmt

Idag har det varit... varmt. Theodor var inte glad i att vara svettig alls :( Jag har inget emot värmen, jag klagar inte på den, men värme + bebis = omständigt. Jag orkar inte göra något när jag svettas som en tok, Theo kan inte förklara vad han behöver, det är för soligt för att gå ut och det är för varmt för att stanna inne.

Men hellre varmt än skitväder !

Jag tänkte bjuda på en gammal bild från någon varm situation, men jag hittade ingen bra så det får vara...

Godnatt

2011-06-06 @ 23:34:34


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.