(0)

Darlings

Idag var jag hos kusinerna, Både liten och stor träffade jag. Fast mest liten.
Lite allmänna diskussioner om livet och framtiden och roliga människor. Och chokladkaka som var fel fast alltid rätt...

Jag hoppas liten kan komma och hälsa på mig ofta. Jag kommer sakna. Även om vi inte träffas så ofta nu heller så finns ju ändå möjligheten att springa på varandra på stan och liknande.

Mina vackra fantastiska kreativa omtänksamma kusiner.
Jag är så stolt över er! <3

2009-08-02 @ 23:34:22


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.