(0)

Den senaste tiden

Det har hänt rätt mycket:

Jag är gift - Helt fantastiskt. Intimt och mysigt. Fint minne. <3

Jag kuggade på sista tentan - Fan fan fan fan fan fan fan fan

Jag har varit i Trollhättan och firat jul - Familj, julmat i massor, kalle anka, julklappsutdelning, gröt... lungt och skönt.

Jag har träffat kusinens "nya" döva pojkvän - Jag har hört talas om denna filur i ett år nu. Äntligen träffat. Trevlig kille. Godkänd.

Jag har byggt en snögubbe för första gången på kanske 10 år - Med min 7-åriga svägerska. Det var kul. Den blev fin.

Min svärmor har fått för sig att jag är gravid - Vem vet, jag tror inte det men ibland är hon lite lurig och känner på sig saker och är lite synsk...

2009-12-29 @ 00:45:26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.