(1)

Håller tiden på att rinna ut ?

Dålig dag. Mycket dålig dag.

Pengarna vi fick den 25:e är slut. David inte fått något beslut om socialbidrag. Mitt öra susar och värker. Jag känner mig så ensam.

Jag har funderat lite på hur jag är som person, som vän. Jag försöker vara så snäll jag bara kan, men ändå förlorar jag vänner på löpande band. Jag tror att jag är för krävande. Jag har för mycket bagage. Jag förstår att folk inte orkar. Det gör lite ont att tänka på men det är lika bra att vänja sig vid tanken.
Jag vill inte ringa någon av de vänner jag har kvar för jag vill inte belasta någon med det här. Med ångesten, rädslan, tårarna.

Vi kämpar så hårt för att hålla oss flytande, men jag vet inte hur mycket luft vi har kvar. Jag vet inte hur länge det går.

Jag tänker i alla fall fortsätta kämpa till sista andetaget...

2009-12-01 @ 18:12:09

Postat av: Sofie

Hallå? Mig har ni ju alltid :D jag kan inte hjälpa ekonomiskt för vi har det lika kasst :( Men jag är ju din vän! Ring, bara ring :D Jag har alltid mycket last i bagaget jag också men det är så vi tjejer fungerar! Och det bästa med att vara tjej och ha tjejkompisar är att man vet vad sin vän går igenom :) <3

11:34:26 den 2009-12-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.