(0)

mycket som händer

Tänk att man har mer att göra när man är arbetslös än när man jobbar. Det känns som att när jag jobbade så var det bara det jag gjorde. Upp, till jobbet, hem, sova, upp, till jobbet, hem, sova.... och däremellan klämma in lite städning och grejer. Nu helt plötsligt har jag så mycket att göra att jag knappt hinner sova. Människor som ska träffas, möten som ska gås på, städning som ska göras, saker som ska köpas, lagas, fixas. Planeringslistor och preliminära planer. Varje dag måste gås igenom dagen innan för att jag ska kunna lägga upp en plan hur nästa dag ska se ut. Hur jag ska hinna allt.

Nu börjar den här dagen med en dusch.

over and out

2009-02-19 @ 10:36:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.