(0)

Abstinens är en jävlig sak.

Jag funderar på att gå någonstans och lämna David till sitt öde idag. Han kan sitta här med sin jävla sura attityd och ha abstinens själv... Men, om jag känner David så kommer han gå och köpa cigg. Jag är ingen flickvän. Jag är en fångvaktare... Eller så känner jag honom inte alls, och han skulle klara sig utmärkt ?! Men jag tror mer på att han skulle köpa cigg... Det enda som driver honom nuförtiden är tydligen hotet om att jag "blir sur annars". (OBS! inte något som jag sagt, utan något som han hittat på alldeles själv) Jag måste vara världens värsta flickvän...

2009-07-21 @ 12:57:12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.