(0)

Du gör mig bitter

Jag är så falsk när det gäller dig. Jag tycker inte om dig längre. Inte efter hur du betedde dig. Kalla mig långsint om du vill men jag kan inte släppa det. Samtidigt så pratar vi om dina problem och jag kommer med råd.

Jag vet inte ens varför jag gör det. Jag vet inte varför jag skriver till dig när vi inte hörts på ett tag?
Jag vill inte ha med dig att göra, Men jag kan inte släppa dig. Det är så förbannat irriterande.

I mitt huvud går jag igenom allt du säger, Vänder och vrider på det. Jag pendlar mellan att bry mig och att skratta åt dig. Jag känner mig på ett sätt avundsjuk. Men jag vill ju inte ha det du har ? Jag vill INTE byta mitt liv mot ditt. Jag vill bara inte att du ska lyckas med det du hade tänkt. Men jag vill att du ska svara att allt är bra när jag frågar.

Varför måste du strö salt i mina sår ? You are rubbing it in my face... Med tanke på vad som hände oss kunde man ju kanske ha förväntat sig lite mer finkänslighet från din sida. men jag antar att jag överskattar dig ?

Jag har min plan för resten av mitt liv. Jag vet vad jag vill och jag tänker lyckas. Men du får mig att känna mig misslyckad. För att jag är här och du är där. Och jag vill inte ens vara där. Jag har fått nog av det jävla stället med alla falska människor. 

Varför kan jag inte släppa dig ? Jag tänker på dig ofta. Varje gång gör du mig lite mera bitter. Men bara när det gäller dig. Resten av mitt liv ser jag fram emot. Men allt som rör dig får mig att vilja spy.

2009-07-30 @ 15:23:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.