(0)

Ensam

Jag känner mig så ensam, ensam, ensam. De senaste dagarna särskillt. Har legat sjuk och inte kunnat göra något vettigt. Haft ont, mått illa, hostat, snutit mig.

Han har suttit vid datorn, och då går det knappt att prata med honom. Jag förstår att jag inte är det roligaste sällskapet i världen, men att jag skulle vara så trist att man hellre spenderar 16 timmar framför en dataskärm?!?? Har jag bett om te så har jag fått det. Har jag bett om vatten så har jag fått det, samma sak med mackor. Jag blir omhändertagen, men tvingas sitta tyst. Jag vill ju bara ha lite sällskap.

Återigen, mörka känslor som tar sig in i min själ. Jag betyder inget.

2009-06-09 @ 10:17:24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.