(0)

Fixa-papper-dag

Idag snurrade vi runt över hela jäkla stan för att få tag på ett ton papper som socialen behövde. Skatteverket, Försäkringskassan, Arbetsfömedlingen, SEB, Handelsbanken, Arbetsförmedlingen igen och så kopiera papper som vi hade hemma så som hyreskontrakt, hyresspecifikation, csn-papper och lite andra papper...

När vi väl postade detta krävdes tre frimärken !!! Så mycket papper var det...

Om alla som söker socialbidrag behöver skicka in lika mycket papper som oss så har socialen lätt varit skyldiga till skövlandet av en hel skog ! Miljöskurkar är vad de är... :( SKURKAR !

Nu sitter jag och ska egentligen skriva på min hemtenta, men det går ju så bra... inte !
En uppgift har jag gjort i alla fall, så jag har börjat. Alltid något.

2009-11-25 @ 19:59:19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.