(1)

En riktig vän

Idag pratade jag med en vän som jag inte haft så mycket kontakt med de senaste åren. Det var så skönt att bryta tystnaden som från min sida kännts tryckande. Vi var så goda vänner en gång i tiden. De bästa vänner. Det var så dumt att det blev som det blev men jag hoppas att det kan bli ändring nu. :)


David har fått en arbetsintevju. Jag är så spänd att jag har lite svårt att andas. Det MÅSTE gå vägen. Vi MÅSTE få en break nu! Situationen vi befinner oss i för tillfället är ohållbar och det tär på både mig, han och vårt äktenskap.

Håll tummarna för oss...

2010-04-26 @ 17:20:11

Postat av: lisa

Håller alla tummar o fötter o allt ja har att de ska gå vägen :) kram kram

08:00:15 den 2010-04-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.