(0)

hjälp mig

Jag föll handlöst ner i mitt svarta hål. hålet med ångesten och tårarna och längtan efter att ta bort det. men det är inte bra, det får man inte göra. hjälp mig jag vill upp igen. jag vill upp till där det är skönt och lungt och lyckligt. jag orkar inte sitta i mitt hål. jag orkar inte jag orkar inte lyssna på mig själv när jag skriker. jag vill inte lyssna på rösten i mitt huvud som förklarar hur värdelös jag är för jag vet att den har rätt och det är lättare att ignorera det istället. här nere är det så högljutt. jag får huvudvärk. jag skriker och skriker och skriker. 

hjälp mig upp

jag drunknar

2010-04-16 @ 14:50:43


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.