(0)

Jag blir så ledsen

Det verkar som om en av mina bästa vänner har gått tillbaka till sitt ex. Ett ex som gjorde henne mycket illa både psykiskt och fysiskt. Jag förstår inte detta. Hon är ju en smart tjej. Varför gör hon så? Under tiden de var ihop fick jag höra OTALIGA gånger att NU skulle allt bli bättre. NU hade han lovat att ändra sig. Men efter varje nytt försök fick jag höra att det vara samma visa igen. Jag blir så ledsen, så orolig och känner mig så maktlös. Jag vill inte att hon ska fara illa men jag kan inte göra något.

Helvete.

2010-04-12 @ 00:09:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.