(0)

Positiva inlägget

Här kommer en fullständigt meningslös lista på saker jag tycker om:

~ Jag är mycket förtjust i att det är sol hela eftermiddagen på vår balkong. Jag ser framför mig hur jag spenderar många fina sommarkvällar där.

~ Jag är lite kär i min nya telefon. Har lärt mig att använda tangentbordet bättre nu och dessutom är den rosa och så fungerar den :)

~ Jag är glad över att jag de senaste dagarna faktiskt känt att mina vänner inte är mitt ansvar och att deras handlingar får stå för dem. Att jag inte behöver fixa deras problem.

~ Jag är mycket belåten över att jag passat på att njuta av solen de senaste dagarna och p.g.a det faktiskt fått lite färg på min bleka kropp.

~ Jag är nöjd över att jag fått upp mitt liv på rätt köl. Att även om jag inte är så förtjust i att plugga, ändå kan säga att jag trivs med mitt liv.

~ Sist men inte minst är jag massa kär i min man <3

2010-04-14 @ 19:50:57


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.