(1)

En helt ny erfarenhet.

Jag tror att livet i stort går ut på att samla på sig erfarenheter. Bra som dåliga. Dessvärre vet man ju aldrig i förväg om en erfarenhet kommer bli bra eller om det kommer bli något som man senare önskar att man sluppit. Men trots att man i livet måste genomlida svåra, jobbiga, ledsamma saker så blir det nog i slutändan bra. En dålig erfarenhet kan användas i framtiden. För att undvika saker, för att skydda sig.
Om en halvtimma ska jag åka mot sjukhuset för att skaffa mig en helt ny erfarenhet. Om den blir bra eller dålig återstår att se, men jag tror att det är p.g.a en tidigare erfarenhet som jag just nu sitter med en klump i bröstet av nervositet. Snälla, låt det bli bra.

2010-08-18 @ 18:19:58

Postat av: Anonym

du . nu sitter jag å väntar som en tok på att du ska ringa och berätta allt :)) de kommer gå toppen .. :) love you babe../Y

19:38:44 den 2010-08-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.