(0)

Jag stänger av det

Jag orkar inte engagera mig om den där självmordsbombaren. Jag orkar verkligen inte. Det är så mycket skit som händer, man ska oroa sig för allt från ficktjuvar till terrorister och alla bubblar och pratar om den här självmordsbombaren. Jag sitter mest och är bitter. Bitter på svenska folket som är så jävla fega. Bitter på vår politik som låter detta hända. Sedan får vi se om jag har rätt och tidningarna kommer tysta ner det. Om det bara kommer nämnas i krönikor där man poängterar att den här killen var en ensam galning och att vi absolut inte har terrorister i sverige och att även om vi har det så är de absolut inte muslimer.
Läste något på na.se där någon tjomme hade skrivit att "den typiska terroristen är inte muslim". Jag håller inte med. Jag tycker absolut att den typiska terroristen är muslim, men den typiska muslimen är inte terrorist. (hoppas jag?)

Nej, jag skiter i detta nu. Sverige har bäddat och nu får vi ligga i det.

Nu ska jag plocka undan lite här hemma innan Kristina kommer och vi gör sista pluggrycket inför tentan imorrn.

Internucleär oftalmoplegi. Så det så ;)

2010-12-13 @ 08:23:11


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.