(0)

Jag tänker att det finns folk som kunde skickas hem !

http://na.se/nyheter/sverige/1.1037304-man-sprangde-sig-sjalv-till-dods

Galenpanna som sprängde sig själv i stockholm kan vara kopplad till samma galenpanna som skickat hotbrev till NA p.g.a Lars Vilks.

citat

"Nu ska era barn, döttrar och systrar dö lika som våra bröder och systrar och barn dör, säger mannen i en ljudfil som bifogats mejlet till TT.
Enligt TT fortsätter mannen därefter med att uppmana muslimer i Sverige och Europa att ”sluta fjäska och förnedra er” och ta upp vapen.
- Nu är det dags att slå till, vänta inte längre. Kom fram med vad än ni har även om det är en kniv och jag vet att ni har mer än en kniv att komma med. Frukta ingen, frukta inget fängelse, frukta inte döden, säger mannen."

Men det låter väl mysigt?

Jag pendlar mellan att vara rädd/känna obehag och att försöka ta större tilltro till Sveriges muslimer än att tro att de skulle följa galenpannan.

Just nu vinner nog obehaget och med det följer bitterheten. Och därför slutar jag blogga här innan jag skriver något som kan misstolkas...

2010-12-12 @ 08:25:59


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.