(0)

Vad gör man?

Ok, jag är hemma från skolan nu och vet inte vad jag varken vill eller bör göra.

Jag har inget att plugga på, jag är för trött för att städa eller tvätta. Det går ingenting på tv och jag har redan läst igenom dagstidningarna som jag följer på nätet. Det är mörkt och kallt ute så en promenad känns inte heller så lockande. Jag är inte direkt hungrig, så jag har ingen lust att laga mat. Det känns inte som någon idé att börja läsa någon skönlitterär bok för då kommer jag antagligen somna och det är lite för tidigt att lägga sig eftersom klockan bara är halv sex. Om jag lägger mig och sover en stund nu så kommer jag inte sova inatt.

Vad gör man ?

Det känns som att det enda som finns kvar är att ta ett bad för att bränna lite tid tills jag kan gå och lägga mig?

2010-12-15 @ 17:34:07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.