(2)

en mindre mental härdsmälta

Idag lyckades jag verkligen ! Jag vaknade upp i morse utan röst. Ja, på grund av min nu-är-jag-ledig-nu-blir-jag-sjuk-förkylning jag genomled i helgen så har jag tappat min vackra stämma. Så man tänker ju att jag kanske borde ta lite extra hand om mig och hålla mig varm och så ? Kanske...

Men imorse... så fick jag en mental härdsmälta...
Här följer mina tankar ang. ytterplagg imorse:

"hmm, ska jag verkligen ha mina uggies idag igen? jag har ju haft dem hela vintern. Igår var det ju rätt varmt så jag kan ju säkert ta mina gympadojjor idag. Och i och med att det var rätt varmt igår så lär jag ju inte behöva mössa heller, för jag har ju plattat mitt hår och det är ju fint och så. Passar snyggt över jackkragen när det lägger sig så snyggt sådär *poserar framför spegel* Jo men så får det bli"

Så utan att tänka på att det började snöa igår och har snöat hela natten och fortfarande snöade, så gick jag mot bussen i blankslitna gympadojjor och halkade omkring som en galning, utan mössa så att mitt snygga platta hår blev blött av snöflingorna som virvlade och inte alls var särskillt snyggt när jag väl kom fram till skolan, och till råga på allt. utan halsduk och vantar !! Jag förstår inte hur i hela friden jag glömde halsduk och vantar. Det är ju inte precis så att jag tror att det är vår. Jag bara... fick en mental härdsmälta helt enkelt.

2010-01-19 @ 19:50:55

Postat av: Isabel

Hmm, det där känner jag absolut igen mig i, tråkigt att säga. Konstigt nog är det dessa småsaker som gör oss mest upprörd.



Fin blogg har du också, känner igen färgerna väldigt väl ;)



Kram, Isa

11:32:56 den 2010-01-20

Postat av: Sofie

HAHAHA maria du har ju ingen koll ibland. hahaha :D (jag skrattar med dig, inte åt dig) ;P Ring sen stumpan! :) Om du kan dvs =/

11:58:23 den 2010-01-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.