(1)

Sånt här gör mig förbannad

http://www.saknadebarn.org/2009/12/08/evelina-oscarsson-rykten-och-sanning/

ramlade över den här artikeln efter att jag blivit tipsad om en namninsamling. Ja, lång historia.

Egentligen vet man väl inte vad man ska tro, men det verkar ju som om mamman är dum i huvudet. Jag blir så jävla förbannad när jag hör om sådant här för det enda detta tjänar till är att förstöra möjligheter att få hjälp för barn som faktiskt råkar ut för något liknande.

Folk som kastar falska incest/övergrepps-anklagelser runt sig borde straffas hårt. Likadant med dessa idioter till tjejer som skriker våldtäkt utan grund, som tjejen i Göteborg för några veckor sen. Polisen jobbade med fallet i en månad innan hon erkände att hon hittat på. Jag blir helt matt. Varför i hela friden gör man något sådant ?

Nej, högre straff för folk som sprider falska anklagelser. Jag lider med den stackars lilla flickan i artikeln som hamnat mitt i det här...

2010-01-03 @ 19:06:45

Postat av: Emil

Kan det ligga skiljesmässa historie bakom? Man har störer chans till vård om den andre visas olämplig.

20:43:05 den 2010-01-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.