(0)

Blockerad

Jag blockade nyss en kontakt på msn och det känns riktigt skönt :) Jag orkar verkligen inte med folk som sitter och beklagar sig och beklagar sig och beklagar sig över hur tjejer är si och tjejer tänker bara så och tjejer har det så lätt när det gäller allting och det är så synd så synd så synd om honom som mår så dåligt och INGEN kan förstå hur han har det. *fnys*
Jag har tidigare försökt förklara för honom att alla tjejer faktiskt inte är likadana men då säger han att jag har fel.
Jag har försökt förklara för honom att han inte kan sitta och generalisera över vilka bitchar alla tjejer är till mig, eftersom jag är tjej och jag tycker att det är olustigt att lyssna på.
Jag har försökt förklara för honom att om han nu mår så fruktansvärt dåligt och har gjort det så länge så kan det vara en idé att söka professionell hjälp eftersom de är utbildade och därför kan ge bättre råd än vad jag kan.

Men när han idag IGEN gnällde över att tjejer är ditten och datten så kände jag att nej. En sådan här person behöver jag faktiskt inte i mitt liv. Även om han bara existerar som text på internet så stjäl han min energi. Det finns just nu inte så mycket i mitt liv som jag har kontroll över, men jag kunde i alla fall ge mig själv såpass mycket kontroll att jag kunde välja att plocka bort honom. Det känns bra!

Jag hade god lust att slänga iväg en ilsk kommentar till honom innan jag blockade honom. Men jag lät bli för jag försöker att vara en snäll person. Fast faktum är att jag fattar varför han inte får något ragg med tanke på den kassa inställningen han har till tjejer. Det finns ingen normal tjej som skulle dras till en kille som tycker att alla tjejer är dumma i huvudet samtidigt som han stinker av desperation. *fnys*
Haha, skönt att få sagt det... :P 

2010-07-25 @ 16:24:39


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.