(2)

Den varma pirriga känslan

Alla som varit kära någon gång vet vad jag pratar om. Den pirrande varma fnittriga känslan man kan få ibland när man tittar på, tänker på, pratar om sin partner. Jag har den just nu :)

Jag känner mig verkligen lyckligt lottad för att jag har David. När jag tänker på att jag faktiskt fått gifta mig med honom, att han valt att spendera sitt liv med mig så vill jag pipa av glädje och helst visa upp både ring och bröllopsbilder för hela världen. "Titta, titta. Ser ni vad fint? Ser ni vilken fin man jag har?" Vilken ingen givetvis kommer se genom mina foton. Men som sagt, alla som varit kära vet vad jag pratar om :)

Och att få känna och njuta av den här pirriga glada känslan känns idag som en befrielse när de senaste dagarna, veckorna, månaderna varit så hårda och slitiga. När allt känns mörkt kan jag i alla fall glädja mig åt att jag har en underbar man. Ser ni, ser ni ?

2010-07-30 @ 09:00:42

Postat av: icebear

klart ni e. ni e dom vackraste o mest underbara människor jag vet. puss o karm på er :)

02:31:11 den 2010-07-31

Postat av: S

Ni är så söta tillsammans gumman<3 Du ser, du har ju faktiskt något positivt i ditt liv :)

12:11:49 den 2010-07-31


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.