(0)

Min höft rasar ihop

Jag känner mig bitter igen. Sur på allt och alla. Jag (över)reagerar på det mesta. Blir sur för minsta lilla. Tycker att folk borde skaffa lite verklighetsuppfattning. 

Dessutom har jag så jävla ont i min höft igen. Jag vet inte vad som händer med den men ont gör det. Kunde knappt gå förut, varje rörelse skar i höften och jag hade knappt någon styrka i den så att i trappan fick jag släpa upp högerbenet. Dessutom lite svårt att köra bil när det gör så ont eftersom jag måste flytta benet mellan gas och broms. :(

Nu ska jag laga middag.

2010-07-23 @ 18:18:33


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.