(0)

nej jag har inte lust

Jag har inte lust att logga in på facebook. Jag har inte lust att logga in på msn. Jag har egentligen ingen större lust att vara social. Jag vet inte vad denna plötsliga sinnesstämning kom från. Jag funderar på om det kan vara för att jag inte mår så fysiskt bra just nu kombinerat med att vi bara väntar på att sommaren och halva hösten ska gå så att vi kan få vår ekonomi på fötter igen och att denna sommaren kommer vi få väva en kokong runt oss och jag kommer mest bara sitta i min soffa och David kommer antingen vara ute och jobba (vilket nästan kostar mer än han tjänar) eller sitta hemma med mig och uggla.
Sommaren verkar bli en ganska fin och solig sommar (nåja, med undantag från höstvädret igår) men det enda vi önskar är att den ska gå fort. Det känns synd. Men så är det.


Just nu är jag allmänt less. (och ledsen) Nu drar jag ner rullgardinen en stund och gömmer mig.


Ni kan alltid nå mig på mobilen. Jag har den inte alltid i närheten så jag kanske inte hör om ni ringer, men sms funkar...

2010-06-13 @ 12:43:39


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.