(1)

vad har jag att skriva om ?

Just nu känns det som lite inspirationstorka.

Sommar är mysigt men skulle vara bättre med vissa människor här hos mig.

Annars känns det som att trenden just nu är att gnälla ? mycket gnäll i facebookstatusar och från vissa på msn. Jag tänker av respekt för de "gnälliga" inte hänga ut någon. Men man blir ju lite trött ibland.

Jag vill ha hus med trädgård. GE MIG !

2010-06-21 @ 20:29:37

Postat av: Håkan

Du är inte ensam om att vilja ha trädgård, det är drygt att sitta i lägenhet på andra våningen i ett tvåvåningshus där solen gassar på taket hela dagen och höjer inomhustemperaturen till komfortabla 32 grader trots balkongdörr och fönster öppna. Oj nu blev det ju gnäll av detta också, det var ju inte meningen...jag menar förståss vad härligt med sommar och värme så man äntligen kan bada och gå ut i sandaler :)

11:22:09 den 2010-06-22


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.