(0)

Vad skulle jag vinna på det ?

Läste nyss ett blogginlägg som handlade om en kommentar som bloggägaren fått. Tyckte att det var ett ganska roligt inlägg, av massa olika anledningar. Ett telefonsamtal senare tyckte jag att det hela var ännu roligare men samtidigt lite besvärande. Tydligen var jag en av kandidaterna på misstänkt-listan över vem som kunde ha skrivit det. Det tycker jag är lustigt, och konstigt. Jag har absolut inget att vinna på att lämna en sådan kommentar. Jag kan tänka många olika saker om folk men jag har bättre uppfostran än att skriva långa långa hatkommentarer. Om bloggägaren inte tror mig kan hon ju kolla upp ip-adressen till den som skrivit blogginlägget. Såvida inte den andra misstänka också bor i Örebro så borde man med uteslutningsmetod kunna räkna ut vem som skrivit :)

Men bara för att jag inte tycker att jag har något att vinna på att skriva en sådan kommentar så betyder inte det att jag är rädd för att säga vad jag tycker :P Men jag tänker inte göra det utan att ha blivit tillfrågad, så om någon är nyfiken på vad jag tycker om dem så får de helt enkelt fråga :D

Ibland undrar jag hur folk tänkt när de skrivit vissa saker, och då frågar jag det :) Ibland tycker jag att folk beter sig illa och då säger jag ifrån. Ibland är det inte min sak att säga något och då kan det bli ett blogginlägg istället för att få ventilera vad jag tänker på.

2010-06-05 @ 18:43:08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.