(0)

A night at the tv

Ikväll blir det lungt och fint för min del. Ska bädda ner mig i vardagsrummet och kolla på tv. Ikväll blir det lite egentid för det gifta paret ;)

David sitter framför datorn med några öl efter en hård arbetsvecka. Lyssnar på låtar på youtube. Sitter i sin egna lilla värld.

Snart ska jag pussa lite på honom innan jag drar mig tillbaka till vardagsrummet och myser med täcke och kuddar framför tv:n.

Imorrn tänkte jag gå upp tidigt. Dona lite här hemma. Fixa god frukost och dra med mig maken på långpromenad. Vi får väl se hur väl min plan faller ut. :)

2010-03-05 @ 20:33:09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.