(1)

at the moment

Hungrig som en galning, men har nyss ätit lite bacon och lök. Jag får ransonera den mat jag har kvar. Hoppas att magen tystnar om jag ger den kaffe. 

Minus 35 kr på kontot och jag behöver köpa ett vhs-band till skolan imorrn. Jag måste nog ringa mamma.

Insåg igår att jag för en gångs skull verkar vara den som står när alla andra rasar omkring mig. Jag mår bra, jag är stark och försöker hålla upp de runt mig. Tanken gör mig lite rädd. Jag vet inte om jag klarar ansvaret. Men vi ser hur det går. Jag kan inte mer än försöka, göra mitt bästa, och lyssna när folk behöver prata.

coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffe coffee....

2010-03-02 @ 13:33:11

Postat av: Sofie

Jag ska ta mig till arbetsformedlingen imorgon eller på torsdag, ringer och berättar hur det går, du vet varför jag ska dit =) shhhh, hemlis, BIG hemlis :D

19:19:37 den 2010-03-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.