(0)

badrumskräck

Jag skulle fixa till mina ögonbryn. Kusinen noppade dem åt mig när hon var här men jag skulle bara ta ett och annat random hårstrå som ploppat upp sen dess. Insåg att det skulle var nyttigt att klippa den lite också då jag i regel har ganska buskiga ögonbryn. Så sagt och gjort, jag plockade fram kammen och kammade ner ögonbrynen (oroa er inte, jag har lärt mig tekniken av en utbildad sminkös) Så fick jag något i ögat. Ojdå, tänkte jag. Ett katthår. Tänk att katternas hår finns överallt. Så jag tog tag i det för att plocka bort det och döm om min förvåning när det satt fast ?! Jag hade altså ett 4 cm långt, vitt (!) hårstrå som växte ur mitt ögonbryn !!!

FASA ! Jag håller inte bara på att bli gråhårig. Jag håller även på att bli en gubbe. Nu ska jag gråta en stund över detta hemska faktum innan jag åker till skolan. ;)

2010-03-03 @ 10:33:42


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.