(0)

Grattis till 26-åringen.

Min födelsedag. 31 mars. Jag är alltid lite förväntansfull inför min födelsedag. Det är liksom kul att fylla år. Jag antar dock att jag inte kommer tycka att det är lika kul om några år. Men jag ser inte ålder som något dåligt. För varje år som går blir jag lite smartare, får lite mer erfarenhet. Jag ser fram emot att se vad detta året kommer erbjuda.

För övrigt är det svinigt kallt idag :( Det gillar vi inte. Men snart ska jag slänga in en kyckling i ugnen så att den är klar när david kommer hem och ikväll blir det bio. Woop woop.

2010-03-31 @ 14:38:43


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.