(0)

Turn your frown upside down.

Jag var nyss och handlade. Den korta promenaden till affären var extremt deprimerande och jag tänke att om jag hade persienner hemma så skulle jag dra ner allihop för att slippa se skiten utanför fönstret. Slask, snöblandad jävla nederbörd, kall vind och grått och mulet och skit...

Men så kom jag innanför dörren och möttes av ett par främmande skor i hallen. Det var bästaste Yohanna som hade tittat in på en snabbvisit. Hon var i krokarna för att köpa ett bord och passade på att titta upp för en kram och ett hej. :D Tyvärr kunde hon inte stanna eftersom hon hade en person med sig som satt och väntade i bilen, men det är ok. Hon kommer tillbaka snart igen. Jag längtar ! Nu känns dagen mycket bättre :)

2010-03-21 @ 13:50:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.