(0)

En nykter baksmälla?

Idag har jag känt mig bakfull. Detta vore ju inte så konstigt om det inte var för det faktum att jag inte drack en droppe alkohol igår ?!! Vi hade besök av Per och killarna drack öl, men jag drack pepsi. :/

Har tillbringat nästan hela dagen ute på balkongen inlindad i filtar med en bra bok. Druckit pepsi och ätit micrad pizza. Somnade dessutom en sväng i den friska luften och det var riktigt skönt. Men baksmällekänslan har inte försvunnit än. Lätt illamående, lite skakig, lite yr :(

Nu ska jag och maken kolla på film och samtidigt ska jag skriva lite skolgrejor. Laptop är smidigt!

2010-05-23 @ 19:20:23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.