(0)

Redovisning på schemat

Idag ska vi redovisa det jävla grupparbetet. Och trots att jag vet att om ca 8 timmar så är allt över och jag behöver inte bekymra mig över det här arbetet mer, så är jag fortfarande så oinspirerad, och så trött och less på det här projektet. Vi har jobbat med det typ varje dag känns det som, i flera veckor. Och varför det gått så långsamt kan man ju diskutera. Jag har mina teorier, men det är ju svårt att säga exakt vad det beror på. Jag har inte lust att åka till skolan alls. Jag har inte lust att läsa igenom min tråkiga tråkiga resultatdel, jag vill inte höra de andras redovisningar. Jag vill inte vill inte vill inte. Jag vill hellre lägga mig i sängen igen och tycka synd om mig själv. Och dessutom mår jag illa :(

2010-05-26 @ 07:10:44


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.