(0)

chocka kroppen

Ja, det är precis vad jag gjorde imorse när jag släpade min stackars tunga kropp ur sängen klockan 06.00 !
Jag är ju inte van att gå upp såhär tidigt. Jag har ju tentapluggat en hel vecka och då fick jag ju sovmorgon. :P Nåja, nu en lång skoldag. (8.15 - 15.00) Jag har inte orkar fixa lunchlåda idag så det får bli pastabuffe i skolan.

Nu är det dags att göra sig klar för att åka
Up up and awaaaaaaay.

2010-10-04 @ 07:16:26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.