(0)

ja ja, det är väl bara hormoner

Som gravid äger du inte längre dina egna känslor. Så fort du känner något negativt så klassas det som hormoner. Om du är sugen på någon särskilld mat så är det "cravings". Inga känslor är egentligen dina längre utan det mesta går att tillskriva graviditeten på något sätt. Så när jag just nu sitter och är lite ledsen/besviken/trött av en viss anledning så är det lika bra att jag håller käften. För skulle jag säga hur jag egentligen mår, så blir den känslan snabbt tagen ifrån mig och tillskriven hormoner. Och jag har ingen lust att behöva le och nicka och säga, ja visst, det är väl bara hormoner. Så jag håller helt enkelt käft.

2010-10-12 @ 13:53:21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.