(0)

Jag fick honom !

Jag har tillbringar snart åtta år med David. Det betyder att i snart åtta år har jag försökt att lurpassa på honom och hoppa fram och skrämmas. Ni vet en sån där liten fjantsak som man gör mot sina kompisar eller familjemedlemmar ibland när man vill vara lite barnslig ;) Men David är inte lättskrämd. Jag har smygit och lurpassat och tassat och lurat men varje gång jag hoppat fram från mitt lömska gömställe har David behållt lugnet och sagt, ja hej på dej du. Inte en ryckning. Inte ett pip. *gnarl*

Men idag !!! Triumfens dag !!! :D :D :D

Han sprang iväg för att posta ett brev och som ett litet infall gömde jag mig i köket, redo att flaxa och säga BU när han kom runt hörnet. Och både ett litet wah och en söt grimas fick jag som respons. YES ! Jag fick honom till slut! Sitter här och fnittrar för mig själv av barnslig lycka efter ett lyckat practial joke :P

Awesome. :)

Nu ska jag bada.

plask plask

2010-10-29 @ 16:53:56


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.