(0)

Jävla skitvåldtäktsmän !

Jag har aldrig varit rädd för att gå ut förut. Jag har gått till och från bussar och till och från vänner på dygnets alla tider. Aldrig att jag varit rädd. Jag har givetvis antagit ett visst mått av försiktighet när jag gått i halvtaskiga kvarter på helgnätter, men rädd ? Nej.

Nu är klockan 20 över 6 på morgonen och om ca 50 minuter ska jag gå hem till min klasskamrat som ska skjutsa mig till skolan. Och jag är rädd.

Rädd för att den här staden verkar krylla av våldtäktsmän som älskar att slå till på morgonen, och den vägen jag måste gå är genom ett skogsparti och under en sån där läskig undergång. Rädd för att jag imorgon går in i sjunde månaden av min graviditet och det känns. Jag kan inte längre gå i min normala gångtakt utan måste gå i sniiiiigelfart. Om jag skulle bli attackerad så kommer jag inte kunna ta mig därifrån snabbt.

Jag funderar helt seriöst på att försöka beväpna mig och jag hatar den här känslan.

Jag HATAR känslan av att vara rädd, av att vara otrygg. Jag vill inte bo i den här jävla skitstaden mer !

2010-10-15 @ 06:20:52


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.